سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات کالا از امارات

واردات کالا از امارات

کشور امارات به عنوان یکی از پیشرو ترین کشورها در اقتصاد شناخته شده می باشد. به حدی که صادرات و واردات کالا از امارات در چند سال اخیر سرعت چشم گیری پیدا کرده است.

کشور  امارات به یکی از بهترین و مهمترین مکان ها برای تجارت تبدیل شده است.  زیرا پیشرفت علم، تکنولوژی و هرگونه تجارتی در مدت زمان خیلی کوتاهی در این  کشور رخ داد. و کشور امارات از کشور خشک و بدون هیچگونه جاذبه ای به یک  کشور قدرتمند، زیبا و ایده عال برای صادرات و واردات تبدیل شد.

به  حدی که امروزه برترین برند های تجاری، تجار، بازرگانان، شرکت های موفق بین  المللی و … در این کشور درحال فعالیت هستند. حضور این افراد در دبی و کشور  امارات باعث شده صادرات و واردات با این کشور به راحتی انجام گیرد.

اما کشور امارات چه ویژگی های داشت که باعث این کشور به یکی از اصلی ترین قطب های اقتصادی خاورمیانه تبدیل شود؟

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

موقعیت  کشور امارات به عنوان هاب تجاری، بازرگانی و لجستیکی خاورمیانه به سرعت  درحال ارتقا است. چناچه گزارشات نشان می دهد درآمد امارات از بازار لجستیک  سالیانه در حال افزایش می باشد.

با وجود دارا بودن تنها 4 کشور به  عنوان کشورهای هم مرز زمینی یا دریایی، کشور امارات پیشرو و ارائه خدمات  تجاری، مالی و لجستیکی است که آن را تبدیل به یک هاب تجاری منطقه ای و بلکه  بین المللی به عنوان رابط بین جهان شرق و غرب نموده است.

گزارش  فراست و سولیوان نشان می دهد که رشد کلی بازار لجستیک در امارات تا حد قابل  زیادی مرهمون توسعه امارات دبی به عنوان هاب تجاری است.

مزیت دبی  موقعیت جغرافیایی آن و قابلیت دسترسی آن توسط کشورهایی چون هند و چین و  همچنین سرمایه گذاری های عظیم در زیرساخت های لجستیکی این منطقه است. مورد  دیگر مزیت هزینه ای امارات است که از پایین ترین سطح متوسط هزینه های  لجستیکی دنیا برخوردار است.

source: واردات کالا از امارات